Page 4 of 11 FirstFirst 1234567891011 LastLast
Results 31 to 40 of 102

Thread: Algemeen: Film

Senior Hostboard Member Morlun's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Defunkt:
    Enne gaan we massaal naar de film van Suske & Wiske. De Duistere Diamant??
    Mijn Sus en Wis dagen zijn al lang heel lang achter me maar ben ergens wel benieuwd! [img]graemlins/hmmm.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Puur kijkend naar de voorstukjes die ik gezien heb is de film te amateuristisch. Bovendien kan ik slecht tegen het nep Vlaams van Willeke van Ammelrooy.

Ik sla het album wel open. Dat lijkt me een stuk beter.

HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Gently:
    Dat flessengooiende publiek wordt al geruime tijd in Ede geweerd bij de bioscoop. Lopen ongeveer een 30tal jongeren met een dwangbevel op zak... en komen dus regelmatig in Veenendaal of Wageningen... [img]frown.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vervelend voor Veenendaal en Wageningen, inderdaad, maar ik ben toch wel blij met dat soort toegangsontzeggingen.

Ik hoorde dat ze bij Pathe De Munt in Amsterdam ook keihard zijn tegenover onrusttrappers. Goed zo.

Moven, met die handel, dan kunnen de mensen die voor de film naar de bios gaan tenminste een leuke avond beleven.

Aan die Cinemec in Ede is trouwens helemaal leuk dat je v??r elke film zo'n mannetje voor je neus krijgt dat een verhaaltje over de film (en de trailers!) vertelt. Dat is nog eens service.

Inactive Member I.c.e Motion's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Gisteren in de sneak Big Fish gezien.. die is echt cool

Inactive Member Gently's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Oh!:
    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Gently:
    en komen dus regelmatig in Veenendaal of Wageningen... [img]frown.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vervelend voor Veenendaal en Wageningen.
    </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">tja...ach... tis af en toe best leuk om een gerechtvaardigde reden te hebben voor een matpartij [img]wink.gif[/img]

Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

Exclamation

Gisteren in het NRC een hele mooie recensie gelezen van Lost In Translation..enne die wil ik zo graag zien..is die filn niet ergens te downen??
    Heb geen bioscoop in de buurt om die film te gaan zien..het hele thema spreekt me aan en dan ook nog het Aziatische tintje.

<font color="#cc6600" size="1">[ February 19, 2004 10:23 AM: Message edited by: Defunkt ]</font>

Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

w00t w00t, net pas even de post opgehaald..mijn DVD van Play.com is er nu al!!!!
    Dus ik ga afloggen [img]tongue.gif[/img]

Lekker The Day The Earth Stood Still kijken

<u> GORT! KLAATU BARADA NIKTO..</u>
    [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]

Inactive Member Somesmartfreak's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Defunkt:
    Gisteren in het NRC een hele mooie recensie gelezen van Lost In Translation..enne die wil ik zo graag zien..is die filn niet ergens te downen??
    Heb geen bioscoop in de buurt om die film te gaan zien..het hele thema spreekt me aan en dan ook nog het Aziatische tintje.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Als het goed is draait gewoon in Lux in Nijmegen en ook nog eens behoorlijk frequent. Helaas draait de film maar in 19 bioscopen in het hele land, wat een schande!

Voor de liefhebbers van recensies, mijn naam stond naast de recensie van Lost In Translation in de Spits [img]wink.gif[/img]
    Groenten,
    Joost

Inactive Member The Ro's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Ik heb al hele goede verhalen gehoord van mensen die de film (lost in translation) al weken terug hebben gezien. Ik wil zeer zekers ook zien. Hij ligt klaar als dvd-rip, maar ik moet nog eerst Enterprise seizoen 3 episode 16 bekijken [img]wink.gif[/img]

Inactive Member spondaman's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Gisteren eindelijk naar Lost in Translation geweest. Naja, eindelijk, hij ging donderdag pas in premiere, dus ik kon er ook niks aan doen.

De film begon nogal sloompjes met wat flauwe grappen over Japanners die de R als L uitspreken, afgewisseld met sterkere grappen ("...make it Santori times") en mooie sfeer impressies.

Maar toen werd het menens voor Sofia Coppola en de we leven mee met de ontluikende gevoelens van Bill Murray en Scarlett Johanssen. Prachtige dialogen, waarvan de stiltes zussen de woorden zelfs nog mooier waren, adembenemende plaatjes en een op sommige momenten geniale soundtrackkeuze(Chemical Brothers) maakten de ervaring compleet.
    Bill en Scarlett(na ze van zo dichtbij te hebben gezien, mag ik vast wel tutoyeren) zijn perfect gecast voor deze rollen en als Murray hier geen oscar voor wint....grrr.
    De film doet denken aan klassiekers en vooral aan Hiroshima Mon Amour, waar de film op sommige momenten erg op lijkt, maar toch weer net iets anders is. Een groter compliment is bijna niet mogelijk.
    Prachtige film.

<font color="#cc6600" size="1">[ February 21, 2004 08:35 AM: Message edited by: Maguffin ]</font>

Inactive Member Hobbes!'s Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Lost in Translation was speciaal voor Murray geschreven en Sofia Coppola heeft heel wat werk moeten verzetten voordat ze um zover had (zal d'r pa geholpen hebben?).

Dat Scarlett Johanssen niet genomineerd is voor een oscar zegt mij genoeg. Die dingen kunnen me voor de rest van m'n leven gestolen worden. (wij moeten ook zo'n smiley hebben hiero zoals bij fok: zo'n zwaaiding).